lördag 17 november 2007

Tack för allt!




"Dear John" - Neal Casal. Tack till semicharmedchik för klippet!

Du lär ha sagt att man skulle kunna minst 50 dikter utantill. Jag är inte så bra på det, så jag överlåter det åt andra. Du tog till vara på den tid du fick på ett beundransvärt sätt och du delade med dig av alla dina förmågor och kunskaper till dem som hade turen att komma i din väg. Du är en inspiration för oss alla att försöka göra det bästa vi kan av våra liv. Jag lovar att försöka förvalta det du gav till mig på bästa sätt. Det är så få förunnat att som du bli den punkt dit alla i närheten graviterar. Jag tror och hoppas det du gav oss alla räcker för att finna den väg vi må vandra. Ditt sätt att vara och det du gjorde och sa kommer att ha stor betydelse i mitt och andras liv och jag vet att det är något väldigt positivt. Tack för allt.



Andra bloggar om:

Inga kommentarer: